14 juli 2017

VERTALEN MET PLEZIER


Ik schreef in mijn vorige bericht dat deze bijbelstudieblog nog volop in aanbouw was. Inmiddels ziet het er al een beetje mooier uit. De vijf tabbladen zijn zo goed als klaar en je kunt op die manier iets over Gail èn haar missie lezen. Ze vroeg of ik ook een stukje over mezelf wilde schrijven. Lees dat stukje hier. Voel je vrij om te reageren via het contactformulier in de sidebar van de blog.

Vertalen met plezier
Wat je nog niet te zien krijgt zijn de berichtjes die klaar staan voor de maand september. Ik vertaalde ze met veel plezier. De foto's die erbij horen, stuurde Gail me via de mail en ik schreef er de Nederlandse teksten op. Kijk naar het plaatje hiernaast om er een beeld van te krijgen (natuurlijk zonder tekst). Ja, dat is Gail zelf ☺

Kijkje nemen
Neem gerust een kijkje en klik op de tabbladen om te lezen wat eronder staat. Je vindt een speciale gadget in de zijlijn van deze blog, zodat je iedere nieuwe post automatisch in je mailbox krijgt. Abonneer jezelf! Ondertussen ga ik rustig door met het vertalen van nieuwe berichten voor de maand oktober.  


Fijne Zomermaand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel fijn dat je wilt reageren.